Logo serwisu

Regulamin

Warunki świadczenia usług

Regulamin sklepu internetowego „Face Face Baby”

I. Informacje ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Face Face Baby za pośrednictwem sklepu internetowego, działającego pod adresem facefacebaby.pl (dalej: „Sklep”), w tym zasady i warunki składania zamówień dotyczących produktów znajdujących się w ofercie Sklepu, dostarczania zamówionych produktów do klientów Sklepu (dalej: „Klienci”), zapłaty przez Klientów ceny oraz innych opłat w związku ze sprzedażą produktów, korzystania przez Klientów z uprawnienia do odstąpienia od umowy i wymiany zakupionych produktów oraz tryb reklamacyjny dotyczący zakupionych przez Klienta produktów, jak również wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, w ramach którego działa Sklep.
  2. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  3. Warunkiem korzystania ze Sklepu (w tym w szczególności dokonywania zamówień) jest zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści.

II. Dane identyfikacyjne

  1. Właścicielem Sklepu jest: Małgorzata Sosińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SOSNA & STRACHOTA Małgorzata Sosińska wspólnik spółki cywilnej pod adresem ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, NIP: 5212559418, Regon: 015513788, oraz Małgorzata Strachota prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SOSNA & STRACHOTA Małgorzata Strachota wspólnik spółki cywilnej pod adresem ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, NIP: 5661488426, Regon: 130947227, działającymi wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą SOSNA & STRACHOTA o numerach identyfikacyjnych NIP: 5213590353, Regon: 142719267 z siedzibą w Warszawie, pod adresem Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa  (dalej: „Sprzedawca”).
  2. Przedmiotem działalności Sprzedawcy w ramach Sklepu jest sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Sklepu. Usługi świadczone w ramach Sklepu realizowane mogą być zarówno na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jak i poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

III. Definicje

  1. Dzień roboczy– jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  1. Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w domenie Sklepu internetowego, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  2. Klient – to Strona umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą w tym: Konsument, przedsiębiorca, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub która korzysta lub zamierza korzystać z Usługi Elektronicznej.
  3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przez Konsumentami na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumie się także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.facefacebaby.pl/.
  5. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub treść cyfrowa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Czas realizacji Zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sprzedawca skompletuje Zamówienie złożone przez Klienta, powierzy zamówiony Produkt przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony Produkt za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy w zakresie wskazanym w Formularzu Zamówienia (sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostarczenia Produktu oraz dane Klienta).
  8. Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. dnia 10 maja 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.).
  9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
  10. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  11. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  12. Umowa – umowa dotycząca sprzedaży Produktu zawierana w języku polskim, pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
  13. Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów.
  14. Promocja – ściśle określony w czasie rabat na wybrane Produkty, będące w ofercie Sprzedawcy i mogące być przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  15. Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie potwierdzający sprzedaż Produktu.
  16. Newsletter.

IV. Wymagania techniczne wymagane dla prawidłowego korzystania ze Sklepu

  1. W celu zapewnienia prawidłowego korzystania ze Sklepu wymagane jest dysponowanie przez Klienta urządzeniem spełniającym co najmniej następujące standardy:
    1. aktywne połączenie z Internetem, umożliwiające obustronną komunikację przez protokół HTTPS;
    2. prawidłowo zainstalowana przeglądarka internetowa, obsługująca standard HTML5 (np. Firefox wersja 90 lub nowsza, Chrome 10 lub nowsza, Safari 14 lub nowsza, Opera wersja 77 lub nowsza, Edge wersja 93 lub nowsza);
    3. aktywna obsługa JAVA Script oraz cookies;
    4. aktywny adres e-mail.
  1. Klient korzystający ze Sklepu przyjmuje do wiadomości, że działalność Sklepu, w tym obsługa Klienta, odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie, przechowywanie, odbieranie oraz wysyłanie – na zasadach i warunkach określonych w Regulaminie – danych Klienta, podawanych przez Klienta w związku z korzystaniem ze Sklepu.
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet – w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia poprzez stosowanie protokołu SSL (Secure Socket Layer).

V. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Klient korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
    1. korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu;
    2. niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;
    3. korzystania z Usług Elektronicznych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania;
    4. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym i Newsletterze jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
  2. Sprzedawca zapewnia ochronę przesyłanych treści cyfrowych i danych poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia przed ich pozyskaniem przez osoby nieupoważnione (np. szyfrowanie SSL, hasła dostępu, programy antywirusowe). Jednakże Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną niesie zagrożenie przedostania się do systemu teleinformatycznego i urządzenia Klienta szkodliwego oprogramowania lub nieuprawnionego uzyskania dostępu do danych Klienta przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania niniejszych zagrożeń, Klient jest obowiązany stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, takie jak np.korzystanie z aktualnych wersji oprogramowania, stosowanie silnych i unikalnych haseł, stosowanie oprogramowania antywirusowego.
  3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  5. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
  6. Zabrania się pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego, Newsletterów oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
  7. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
  8. Sprzedawca informuje, że niedopuszczalne jest podejmowanie przez Klienta czynności, które mogłyby destabilizować lub zakłócać działanie Sklepu internetowego lub utrudniać dostęp do Sklepu internetowego Sprzedawcy lub innym Klientom, jak również podejmowanie przez Klienta działań takich jak umieszczanie w Sklepie internetowym lub rozsyłanie za jego pośrednictwem niezamówionej informacji handlowej.
  9. W przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa, postanowień Regulaminu lub zasad Polityki Prywatności, a także w przypadku postępowania przez Klienta w sposób utrudniający pracę Sklepu internetowego lub uciążliwy dla innych Klientów, Sprzedawca ma prawo pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego lub ograniczyć mu dostęp do niektórych funkcjonalności Sklepu internetowego.
  10. W Sklepie Internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.
  11. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego

VI. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego polegają na:
    1. prezentacji Produktów;
    2. umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez Formularz Zamówienia;
    3. Newsletter;
  2. Możliwość korzystania z Newslettera następuje poprzez:
    1. podanie adresu poczty elektronicznej, na który będą wysyłane wiadomości elektroniczne – Newsletter;
    2. kliknięcie w formularzu widocznym na stronie Sklepu Internetowego przycisku “Zapisz się”.
  3. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez:
    1. kliknięcie w link wypisu w każdej wiadomości wysłanej w ramach Newslettera;
    2. poprzez wysłanie stosownego żądania pisemnie lub elektronicznie na adres email: hello@facefacebaby.pl
  4. Formularz Zamówienia umożliwia zawarcie Umowy poprzez dodanie przez Klienta Produktu do Koszyka, wypełnieniu danych w Formularza Zamówienia zgodnie z pkt. X Regulaminu. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, jeżeli do Zamówienia ma zostać dołączona faktura VAT.
  5. Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatni, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem.

VII. Oferta Sklepu

  1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu są dostępne do każdorazowego wyczerpania zapasów.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do informowania Klienta co do dostępności produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.
  3. Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu są opisane oraz zaprezentowane za pomocą fotografii. W przypadku zaistnienia błędu w opisie produktu, który narazi Klienta
    na błędny wybór, Sprzedawca dopuszcza, według uznania Klienta, możliwość dokonania przez Klienta nieodpłatnej wymiany produktu lub jego zwrotu.
  4. W przypadku, o którym mowa w punkcie VII.3 zdanie 2 powyżej, Klient zawiadamia Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji oraz informuje o podjętej przez siebie decyzji.
  5. W przypadku podjęcia przez Klienta, w sytuacji, o której mowa w punkcie VII.3 zdanie 2 powyżej, decyzji o zwrocie produktu, Sprzedawca zwraca Klientowi – niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni – uiszczoną uprzednio przez Klienta należność (obejmującą cenę produktu oraz koszty dostawy produktu do Klienta). Koszty zwrotnego odesłania produktu przez Klienta do Sklepu ponosi Kupujący.

VIII. Lista asortymentowa i ceny produktów

  1. Wszystkie ceny produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podane są
    w złotych polskich, stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT) i nie zawierają kosztów dostawy produktów do Klienta.
  2. Ceny Produktów podane w Sklepie internetowym nie zawierają kosztów dostarczenia Produktu. Koszty dostarczenia zamówionego Produktu są każdorazowo podawane w Formularzu Zamówienia w trakcie składania Zamówienia, tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta Zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości Zamówienia. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktu oraz koszty jego dostarczenia. O łącznej kwocie Zamówienia uwzględniającej koszty dostawy, Klient informowany jest każdorazowo przed złożeniem Zamówienia i w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia.
  3. Klient dokonuje zakupu produktów po ich cenie obowiązującej (przez co rozumieć należy cenę podaną przy oferowane produkty) w chwili złożenia zamówienia
    na dane produkty przez Klienta.
  4. Ceny produktów w Sklepie nie podlegają negocjacji.
  5. Bez uszczerbku dla postanowień punktu VIII.2 powyżej, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdej chwili, cen (wszystkich lub niektórych) produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian asortymentowych w ofercie Sklepu.
  7. W przypadku, gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT zobowiązany jest wskazać w Formularzu Zamówienia podatkowy numer identyfikacyjny. Jeśli Klient zażąda faktury VAT zostanie ona wysłana na podany przez niego adres email.

IX. Akcje promocyjne

  1. Bez uszczerbku dla postanowień punktu VIII.2 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania, w wybranym przez siebie okresie, akcji promocyjnych,
    dotyczących produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.
  2. Szczegółowe zasady i warunki przeprowadzania akcji promocyjnych, o których mowa w punkcie IX.1 powyżej, mogą być określane w odrębnych regulaminach. Regulaminy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, udostępniane są stronie internetowej Sklepu.
  3. Do każdego zrealizowanego zamówienia (zakupu) produktów Sprzedawca dołącza paragon fiskalny dokumentujący transakcję lub, na życzenie Klienta, fakturę VAT.

X. Sposób składania zamówień

  1. Sklep realizuje zamówienia składane za pośrednictwem Internetu.
  2. Złożenie zamówienia składa się z następujących etapów:
    1. wejście w zakładkę „Sklep“, a następnie
    2. wybór konkretnego produktu (w tym np. ze wskazaniem zmiennych i wskazywanych przez Sprzedawcę parametrów);
    3. dodanie do koszyka przy użyciu zakładki „Dodaj do koszyka“;
    4. przejście do zakładki „Twój koszyk“;
    5. wybór formy dostawy produktu i sposobu płatności;
    6. zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności;
    7. wybór zakładki „Przejdź do składania zamówienia“ oraz wskazanie w niej danych kontaktowych Klienta;
    8. wybór zakładki „Złóż zamówienie“;
    9. przejście do etapu „Podsumowanie zamówienia“ (uzyskanie przez Klienta informacji o pomyślnie złożonym zamówieniu, szczegółach dotyczących płatności i danych kontaktowych wskazanych w celu realizacji dostawy produktu).
  3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
  4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty i niedziele oraz święta, będą realizowane następnego dnia roboczego.
  5. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na danej stronie internetowej Sprzedawcy.

XI. Potwierdzenie zamówienia przez Sprzedawcę.

  1. Złożone przez Klienta zamówienie zostaje przyjęte przez Sklep do realizacji pod warunkiem jego dostępności w magazynie (co potwierdzone zostaje w sposób wskazany w punkcie XI.2 poniżej).
  2. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji przy użyciu poczty elektronicznej.
  3. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email potwierdzającej wszystkie istotne elementy Umowy sprzedaży zgodnie ze wskazaniami niniejszego paragrafu.
  4. W przypadku braku możliwości dokonania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w sposób określony w punkcie XI.2 powyżej z powodu wskazania przez Klienta nieprawidłowego adresu poczty elektronicznej, zamówienie zostaje anulowane w terminie 10 (dziesięciu) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  5. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie Zamówienia i przygotowanie go do wysyłki) wraz z dostawą wynosi od 1 do 7 dni roboczych i jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty w pełnej wysokości na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. Klient może dokonać zmian w Zamówieniu lub je anulować do momentu potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę.
  7. W przypadku braku dostępności zamówionych przez Klienta Produktów, Sprzedający informuje o tym w Sklepie Internetowym lub poinformuje o tym Klienta, który złożył Zamówienie na Produkt. Zawiadomienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, dokonywane jest przy użyciu formy elektronicznej, niezwłocznie, w każdym przypadku nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta. W takiej sytuacji Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia.
  8. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Produktu za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  9. Elementem procedury składania Zamówienia jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu Zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz zapoznania się przez Klienta z Klauzulą informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępną w Polityce Prywatności. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.
  10. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, która obejmuje cenę Produktu, podatki, koszty dostawy jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Formularza Zamówienia w trakcie składania Zamówienia a potem w potwierdzeniu złożenia Zamówienia. Przed finalizacją Zamówienia wyświetlane są całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu.
  11. W trakcie procedury składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Złóż zamówienie” Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w Koszyku w szczególności w zakresie wyboru Produktu, obszaru i sposobu dostarczenia Produktu, sposobu płatności, danych podanych w Formularzu Zamówienia.
  12. Złożenie zamówienia następuje przez naciśnięcie przez Klienta na przycisk „Złóż zamówienie”. Zamówienie złożone pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  13. Świadczenie przez Sprzedawcę Usług Elektronicznych jest nieodpłatne

XII. Sposoby płatności

  1. Wybór sposobu płatności dokonywany jest przez Klienta w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  2. Płatności można dokonać:
    1. kartą płatniczą w systemie płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisów PayU;
    2. przelewem online – płatności wykonywane są za pośrednictwem serwisu PayU.pl;
    3. gotówką (płatność przy odbiorze osobistym).
  3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów. Przed skorzystaniem, rekomendujemy zapoznanie się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności serwisu PayU.
  4. Dokonując płatności przelewem czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu Zamówienia.
  5. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, tj. płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 7 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3-dniowym terminie spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
  6. Produkty zamówione za pośrednictwem Sklepu internetowego są dostarczane wraz z potwierdzeniem dokonania zakupu, tj. paragonem lub z fakturą, w zależności od woli wyrażonej przez Klienta.
  7. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

XIII. Dostawy produktów

  1. Dostawy produktów oferowanych w ramach Sklepu realizowane są w dni robocze w jeden z następujących sposobów:
    1. dostawa za pośrednictwem paczkomatów i kuriera InPost.
      Z zastrzeżeniem postanowień punktu XIII.3 poniżej, koszty poszczególnych sposobów dostawy produktów, jakie wskazane zostały w punkcie XIII.1 powyżej, jak również warunki ich świadczenia, wskazane są na stronie internetowej Sklepu.
  2. Dostawa produktów realizowana jest w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia złożenia przez Klienta zamówienia. Na stronie internetowej Sklepu wskazywany jest szacunkowy czas dostawy poszczególnych produktów, uwzględniający bieżący stan magazynu. W przypadku niemożliwości realizacji dostawy z powodu niedostępności zamówionego produktu stosuje się postanowienia punktu XI.7 Regulaminu.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie
    w jego dostawie, jeżeli ich przyczyną jest błędne lub niedokładne wskazanie przez Klienta jego adresu do doręczeń. W takiej sytuacji zastosowanie znajdują postanowienia punktów XVI.1 oraz XVI.3 – XVI.4 Regulaminu.
  4. Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkty wolne od wad.
  5. Dostawa dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Produktu.
  6. Na termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
  7. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
  8. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta przesyła, w formie pliku elektronicznego w formacie PDFd, dowód zakupu obejmujący dostarczane Produkty. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com
    Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Produkt, jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej deklaracji, następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
  9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Produktu do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

XIV. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Konsument, a także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach poniżej.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu.
  3. Konsument lub podmiot wskazany w ust. 1 może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie na adres:
    1. Tradycyjnie na adres: ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, Polska.
    2. Elektronicznie na adres korespondencji e-mail: hello@facefacebaby.pl
      Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, lub z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartego jako załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub podmiot wskazany w ust 1 złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14- dniowego terminu na adres: ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, Polska.
  1. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu – koszty opakowania, opłatę pocztową za odesłanie przesyłki.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub podmiotu wskazanego w ust 1 odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie otrzymane od niego płatności.
  3. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 chyba że podmiot ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiotu wskazanego w ust 1 dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

XV. Reklamacje produktów i pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego, a także zgłoszenia dotyczące naruszeń Regulaminu, Klient może składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@facefacebaby.pl lub pisemnie na adres: Face Face Baby ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, Polska.
  2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania Klienta oraz danych kontaktowych składającego reklamację (imię, nazwisko oraz adres do korespondencji) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  3. Reklamacje, będą rozpatrywane przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres wskazany przez składającego reklamację. Jeśli dane lub informacje podane w reklamacji będą wymagały uzupełnienia, przed rozpoznaniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie.
  4. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
  5. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres email), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawca dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt na adres: Face Face Baby ul. Ignacego Krasickiego 24, 02-611 Warszawa, Polska.
  7. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  8. Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres email) podany w Formularzu Zamówienia oraz adres poczty elektronicznej (adres email) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres email) podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w Formularzu Zamówienia, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  9. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  10. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www. uokik.gov.pl/sprawy indywidualne.php.
  11. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidualnego sporu między Konsumentem a Sprzedawca, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: federacjakonsumentow.org.pl.
  12. W rozwiązaniu indywidualnego sporu i skargi konsumenckiej związanych z transakcją transgraniczną pomaga także Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego konsument.gov.pl.
  13. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu:
    1. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub podmiotem wskazanym w § 8 ust 1 a Sprzedawca przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
    2. prawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  14. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Wykaz wszystkich wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  15. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
  16. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR ec.europa.eu/consumers/odr.
  17. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
  18. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.

XVI. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Klientów jest Sprzedawca („Administrator”).
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu podejmowania przez Administratora działań dotyczących obsługi Sklepu internetowego, w szczególności zawierania i wykonywania Umów Sprzedaży, a także wysyłki Newslettera.
  3. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych są następujące: (i) wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, (ii) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, (iii) cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią; o powyższych podstawach prawnych przetwarzania mowa w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Dz.U.UE.L.2016.119.1, „RODO”.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży; nie może być podstawą niekorzystnego traktowania, a także nie może powodować jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.
  5. Dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom świadczącym usługi księgowe, pocztowe, kurierskie, prawne, reklamowe oraz promocyjne na rzecz Administratora. Przetwarzanie danych osobowych może zostać powierzone przez Administratora dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu. Zgodnie z zawartymi z takimi podmiotami umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, Administrator wymaga od takich podmiotów zgodnego z przepisami prawa, wysokiego stopnia ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przez te podmioty w imieniu Administratora.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny wykonania Umowy sprzedaży, jak i przez okres biegu przedawnienia roszczeń Sprzedawcy względem Klienta oraz wymagany okres przechowywania dokumentacji księgowo-podatkowej.
  7. Klient posiada prawo żądania: (i) dostępu do treści swoich danych, w granicach art. 15 RODO; (ii) ich sprostowania, w granicach art. 16 RODO; (iii) ich usunięcia, w granicach art. 17 RODO; (iv) ograniczenia ich przetwarzania, w granicach art. 18 RODO; (v) przenoszenia danych, w granicach art. 20 RODO; (vi) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  8. Realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się w szczególności poprzez nadesłanie żądań za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: help@facefacebaby.pl .
  9. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Klient uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  10. Szczegółowe zasady dotyczące ochrony danych osobowych oraz plików cookie zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.

XVII. Prawa autorskie

Wszystkie treści, grafika, rozwiązania technologiczne zawarte na stronie internetowej Sklepu chronione są prawami autorskimi. Niedozwolone jest wykorzystywanie  jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu bez uprzedniej, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Sprzedawcy.

XVIII. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Formularza Zamówienia zawierane są w języku polskim
  2. Sprzedawca realizuje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2017 r., poz. 683). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa
  3. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Sklepie Internetowym w zakładce  “Regulamin”. Regulamin jest udostępniony na Stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej wymaganych prawem informacji podany.
  5. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie w domenie Sprzedającego wiadomości o zmianie Regulaminu, nowej wersji Regulaminu a także poprzez wiadomość email.
  6. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 459 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 683).
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.05.2024.
  9. Załącznikami do Regulaminu są:

Wzór formularza odstąpienia od umowy – załącznik nr 1 do Regulaminu.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Miejscowość, data

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

Face Face Baby

Ignacego Krasickiego 24

02-611 Warszawa

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów o nazwie____, w liczbie ____, łącznej cenie brutto: ____.

Data zawarcia umowy:_____

Imię i nazwisko konsumenta/-ów: _____

……………………………………………………………………………

[Podpisy konsumenta/-ów]

……………………………………………………………………………

[Data podpisu]

Face Therapy Balm g3

Odkryj Luksusową Pielęgnację z

Face Therapy Balm

Balsam, który odżywia, nawilża i regeneruje skórę. Doświadcz luksusu pielęgnacji.